vineri, 16 martie 2012

Hoata de bijuterii retinuta,


Femeia în vârstă de 35 de ani care a furat bunuri în valoare de 30.000 de euro de la două familii a fost reţinută de poliţişti. Hoaţa se angajase ca menajeră la proprietarii locuinţelor.
Ofiţerii de la Secţia 4 de Poliţie au reţinut în Buzău o persoană suspectată de furtul mai multor bunuri de la două familii din Bucureşti şi Târgovişte, din data de 9 martie 2012, care pretindea că e menajeră.

Hoaţa va fi dusă la Secţia 4 de Poliţie pentru audieri.

Femeia se angaja ca menajeră la familiile ale căror locuinţe vroia să le spargă, iar după câteva zile de „muncă“, dispărea cu bunurile şi obiectele de valoare ale proprietarilor.

Până acum, aceasta s-a angajat la cel puţin două familii, dintre care una din Bucureşti, iar cealaltă din Târgovişte.

Olga Fuftezan, păgubita din Bucureşti, spune că a plecat din casă aproximativ 45 de minute, iar când s-a întors nu a mai găsit nimic.

„Este vorba despre un furt din locuinţă, am lăsat menajera în casă cu un copil de cinci ani şi bunica, o femeie în vârstă , iar în 45 de minute mi s-a golit casa. Am luat-o pe încredere şi acum regret foarte mult, am pagube de peste 30.000 de euro, bani,bijuterii şi alte bunuri, probabil că de când a venit a avut timp câteva zile să studieze unde sunt lucrurile, s-a comportat normal, avea toate actele în regulă, am verificat-o, părea o persoană de toată încrederea, dar avea o identitate falsă. Nu înţeleg de ce i s-a eliberat un nou act, iar Poliţia s-a mişcat foarte greu din momentul în care i-am anunţat", e explicat Olga Fufezan.

Pentru că plângerea depusă la Poliţie nu a fost soluţionată atât de repede pe cât se aştepta, păgubita a plecat către Târgovişte, la adresa din buletinul prezentat de menajera hoaţă la angajare.

Însă, în loc să o găsească pe infractoare, la Târgovişte a dat peste o altă familie păcălită de aceeaşi persoană. Femeia care se dă drept menajeră le-a furat familiei din acest oraş documentele de identitate, actele casei, actele maşinii şi bani.

„Pe 11 ianuarie am reclamat furtul din locuinţă, la Poliţie, mi s-au furat actele apartamentului, certificatele noastre de naştere şi de căsătorie şi o sumă de bani. Am făcut plângere la 112, am făcut şi plângere penală la Parchet, nici măcar nu au fost în stare în două luni să stabilească identitatea acestei persoane care acum se foloseşte de identitatea mea şi constat acum că a furat bani, bijuterii şi alte bunuri de la această doamnă din Bucureşti. Eu sunt un om cinstit, lucrez într-o instituţie de prestigiu şi acum am ajuns o hoaţă fără să fi furat, dimpotrivă, şi eu sunt păgubită. Eu am constatat la o oră şi jumătate dispariţia actelor, era vecină cu mine această femeie, o rugam să aibă grijă de copil şi aşa mi-a câştigat încrederea, ne-am împrietenit.Ştiam că o cheamă Mirela, apoi că o cheamă Gabriela, după aceea că nici acesta nu ar fi numele ei, că este din Viişoara, judeţul Neamţ. Noi am adunat toate datele de la dosar, Poliţia din Târgovişte nu a făcut nimic de două luni, iar această femeie a reuşit să scoată buletin pe numele meu, mă aştept să facă orice cu buletinul fals, să facă credite sau alte probleme, m-am gândit la ce este mai rău“, a declarat femeia păgubită din Târgovişte.

Din primele cercetări a reieşit că, înainte de a ajunge la Bucureşti, suspecta de 35 de ani a lucrat în casa familiei din Târgovişte ca bonă şi, profitând că cei doi soţi nu erau acasă, le-a furat acestora actele de identitate, actele apartamentului şi ale maşinii. Ulterior, şi-a vopsit părul şi pentru că semăna cu femeia căreia îi furase buletinul, cadru MApN în Dâmboviţa, s-a prezentat la Serviciul de Evidenţa Populaţiei Dâmboviţa, unde a solicitat o carte de identitate nouă, care i-a fost eliberată.

"Am fost sesizaţi despre o persoană din Bucureşti că o femeie din Târgovişte a sustras mai multe bunuri din locuinţă. Se fac cercetări pentru identificarea persoanei respective, atât pot să vă spun despre acest caz", a declarat pentru Mediafax purtătorul de cuvânt al IPJ Dâmboviţa, agentul Raluca Trandafir.

Păgubiţii cer Poliţiei dâmboviţene să dea de urma hoaţei şi să verifice dacă între timp aceasta a mai comis şi alte infracţiuni, poliţiştii făcând apel la persoanele care au fost victime ale acestei femei să anunţe cel mai apropiat post de Poliţie sau să sune la 112.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu