joi, 2 august 2012

Vulcana Pandele !O poştăriţă a păcălit tot satul!

O postarita din Dambovita a dat un tun de zeci de mii de euro dupa care a fugit in afara tarii! 

Femeia a pacalit zeci de oameni din satul unde locuia. 


Le promitea acestora imprumuturi avantajoase la o societate de credite, dar in realitate ea se alegea cu banii, iar ei cu paguba. 

Cand si-au dat seama ca au fost trasi pe sfoara era deja prea tarziu - postarita daduse bir cu fugitii, lasand in urma o mare de oameni necajiti ca trebuie sa restituie sute de mii de lei din care n-au beneficiat nici macar de un banut...Printre pagubiti sunt chiar si vecinii de peste drum de casa postaritei. Si pe ei femeia i-a indatorat la societatea de credite, fara sa aiba habar. Acestia povestesc ca postarita a semnat in locul lor, a luat banii si cand a fost descoperita era deja trecuta granita

"Vreo 60, 70 de milioane. Si fiul meu e tot asa. Vecina, postarita, dracu s-o ia! N-ati crezut-o capabila de asa ceva? Asa ceva, niciodata! Venea, se milogea s-o imprumt ca vecin, in realitate ne-a tras teapa, toata strada, pe toti ne-a tras in teapa!", se plangea Vasile Andrei.

Numarul celor trasi pe sfoara sare de 50, spun autoritatile. Printre ei sunt femei vaduve, batrane si bolnave care abia isi mai duc zilele amarate
"Cand am auzit mi-a venit rau! Tu iei banii si eu platesc?! Sunt cu handicap, sunt ca vai de capul meu, nu am bani sa-mi iau tratamentul", se plangea Floarea Zaharia.

"Cumnata-mea are 80 de milioane scosi pe numele ei. Si n-a luat niciun ban? N-a luat niciun ban! A iscalit pe numele ei, nu s-a folosit de niciun leu!", ne-a povestit Maria Breazu.

Colegele postaritei spun ca sunt uluite de gestul femeii pe care o stiau de incredere. De cand a fugit cu banii nu se mai stie nimic de ea. Tot ce au auzit este ca ar fi undeva in afara tarii,in Italia sau Spania
"Asa ceva nu-mi vine sa cred! Cum o stiati? Exemplar ca angajat. Nu v-a dat nimic de banuit? Absolut nimic! Stiati ca se ocupa cu asemenea credite? Stiam, in afara serviciului...", ne-a precizat diriginta oficiului postal unde a lucrat postarita

Postarita a fost data in urmarire internationala si urmeaza sa dea socoteala pentru inselatoria acasa

Un comentariu :